An unofficial fan forum for Dave Hause
 
HomePortalRegisterLog in

Share | 
 

 Acoustic Session at Enemy In The Attic

Go down 
AuthorMessage
Susan
Vampire Squid
Vampire Squid
avatar

Posts : 1158
Join date : 2013-08-01
Location : Hamburg, Germany

PostSubject: Acoustic Session at Enemy In The Attic   09.03.17 1:48

Check out these beautiful acoustic versions of Wild Love and Divine Lorraine:

"Wir fühlen uns geehert, wenn uns eine Band auf Tour am Dachboden besucht. In diesem Fall geht es um Dave Hause, der nach dem Soundcheck in der Arena Wien für eine Sesison zu uns kam. Lang hatten wir nicht Zeit, aber für die zwei Songs benötigten wir jeweils nur einen Take."



"Zusammen mit seinem Bruder Tim präsentiert uns Dave Hause noch einen zweiten Song "Divine Lorraine" aus seinem akutellem Album "Bury Me In Philly" "



http://www.enemy.at/2017/enemy-in-the-attic-dave-hause/

________________________
I'm gonna chase the mermaid and let her take me to the deep
Back to top Go down
 
Acoustic Session at Enemy In The Attic
Back to top 
Page 1 of 1

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
RankersAndRotters.com :: The Music :: Video-
Jump to: